A benim gözüm nûru cilveli yârim

A benim gözüm nûru cilveli yârim
A benim gözüm nûru cilveli yârim
A benim gözüm nûru cilveli yârim
Hayli demdir efendim ben seni ararım
Hasretinle yok cânâ sabra kararım
Hayli demdir efendim ben seni ararım

A benim gözüm nûru cân içre cânım
Sen benimsin efendim derde dermânım
Hasretinle kalmadı tâb-ü tüvanım
Hayli demdir efendim ben seni ararım

Beste: Dellalzâde
Güfte: ?
Makam: Yegâh
Usûl: Aksak
Form: şarkı
İcra: Gönül makamı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.