Karpuz kestim yiyen yok

Karpuz kestim yiyen yok
Karpuz kestim yiyen yok
Karpuz kestim yiyen yok
Aman karpuz kestim yiyen yok
Haydi halin nedir diyen yok (Yâr yar aman ayrılamam)
Aman yenile bir yâr sevdim
Haydi gözün aydın diyen yok (Yâr yar aman ben yandım aman)

 Aman da o kız seni aldatır aman (Yâr yar aman ayrılamam)
 Sevdalımın gözleri de yoldadır aman (Yâr yar aman ben yandım aman)

Aman karpuz kestim kırmızı
Haydi şu gelen kimin kızı (Yâr yar aman ayrılamam)
Aman gerdanında beni var
Haydi sandım seher yıldızı (Yâr yar aman ben yandım aman)

 Aman da o kız seni aldatır aman (Yâr yar aman ayrılamam)
 Sevdalımın gözleri de yoldadır aman (Yâr yar aman ben yandım aman)

 Yöre: Ankara
Kaynak kişi: Genç Osman
Derleyen ve notaya alan: Nida Tüfekçi
Seslendiren: Mehmet Erenler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.