Fesleğen ektim gül bitti

Fesleğen ektim gül bitti
Fesleğen ektim gül bitti
Fesleğen ektim gül bitti
Dalında bülbül öttü
Ötme bülbül yârim gitti
Ben dertliyim aman aman

Ben dertliyim kan ağlarım
Kâreler bağlar ağlarım

Fesleğenim ocak ocak
Ne kaçarsın bucak bucak (ne kaçarsın köşe bucak)
Geleceksen nazı bırak (geleceksen işte kucak)
Ben dertliyim aman aman

Ben dertliyim kan ağlarım
Kâreler bağlar ağlarım

Beste: Tanburi Mustafa Çavuş
Güfte: ?
Makam: Isfahan
Usûl: Aksak
Form: Şarkı
İcra: Perihan Altındağ Sözeri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.