Yaşlı gözlerimi kuruttum bu gece


Yaşlı gözlerimi kuruttum bu gece
Yaşlı gözlerimi kuruttum bu gece
Yaşlı gözlerimi kuruttum bu gece
Yaşlı gözlerimi kuruttum bu gece
Çünki maziyi unuttum bu gece
Aşkı kalbimde bir ok gibi kalan
Yâri sinemde uyuttum bu gece

Dalarak bazı siyah gözlerine
Eski sevdaları attım derine
Gizli bir aşk gibi mehtap yerine
Yâri sinemde uyuttum bu gece

Beste: Osman Nihat Akın
Güfte: Kemâl Şâkir Yakar
Makam: Kürdîli Hicazkâr
Usûl:  Semâî-Serbest
Form: Şarkı
Seslendiren: Nesrin Sipahi


Amatör Sesler

Ercan İnce

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.