Seni andım bu gece kulakların çınlasın

Seni andım bu gece kulakların çınlasın
Seni andım bu gece kulakların çınlasın sözleri ve notası
Seni andım bu gece
Kulakların çınlasın
Şimdi dargınız seninle
İnan sen herkesten başkasın

Belki bana çok uzaktasın
Belki de çok yakınsın

Şimdi dargınız seninle
İnan sen herkesten başkasın

Seni benim kadar
Hiç kimse sevmeyecek
Seni benden beni senden
Başka hiç kimse bilmeyecek

Öyle bir bilmece ki bu aşk
Hiç kimseler çözmeyecek

Seni benden Beni senden
Başka hiç kimse bilmeyecek

Beste: Şekip Ayhan Özışık
Güfte: Ülkü aker
Makam: Kürdi
Usul: Düyek
Form: Şarkı
İcra: Handan Kara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.