Yâr peşinde koşa koşa yoruldum

Yâr peşinde koşa koşa yoruldum
Yâr peşinde koşa koşa yoruldum
Akıp akıp bir su gibi duruldum
Ben o yâre can evimden vuruldum

Çayır çimen yaz olunca biçilir
Nazlı yârdan acep nasıl geçilir

Gurbet elde garip kalmış kuş idim
Aşkı içmiş ezelden sarhoş idim
Bir zamanlar ben yârin olmuş idim

Çayır çimen yaz olunca biçilir
Nazlı yârdan acep nasıl geçilir

Aşk-ı sevdâ nice gurbet gezdirir
Tatlı candan usandırır bezdirir
Garip başım taştan taşa ezdirir

Çayır çimen yaz olunca biçilir
Nazlı yârdan acep nasıl geçilir

Beste: Zeki Duygulu
Güfte: Hüseyin Aydın Kaya
Makam: Acem Kürdi
Usul: Sofyan
Form: Şarkı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.