Çubuğum yok aman yol üstüne uzatam


Çubuğum yok aman yol üstüne uzatam
Çubuğum yok aman yol üstüne uzatam
Takatım yok aman yâr yolların gözetem
Takatım yok yâr yolların gözetem
Menendim yok aman seni kime benzetem

Ört yârim yazmayı boylu boyunca
Ben saramadım eller sarsın doyunca

Altı ay yollarda ağlayıp gezer
Sırma saçlarını bağlayıp çözer
Sırma saçlarını bağlayıp çözer
O güzel bağrımı dağlayıp geçer

Ört yârim yazmayı boylu boyunca
Ben saramadım eller sarsın doyunca

Yöre: Rumeli
Derleyen: TRT Müzik Dairesi Başkanlığı THM ve Oyunlar Müdürlüğü
İcra: Dem bu dem ekibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.