Ne sen beni gördün ne de ben seni

Ne sen beni gördün ne de ben seni 
Ne sen beni gördün ne de ben seni
 Ne sen beni gördün ne de ben seni
O büyük tesâdüf olmadı farzet
Tanışmamış gibi olalım senle
O sevda gönlüme dolmadı farzet

Farzet bir rûyâydı, uyandım bitti
Farzet bir hayâldi, kayboldu gitti
Farzet ki gözlerim bir oyun etti
İki gözüm seni görmedi farzet

Artık seni anmam, seni düşünmem
Sevgilimsin diye koşmam peşinden
Uçan bir kuş gibi geçtim başından
Ellerim elini tutmadı farzet

Farzet bir rûyâydı, uyandım bitti
Farzet bir hayâldi, kayboldu gitti
Farzet ki gözlerim bir oyun etti
İki gözüm seni görmedi farzet

Beste : Necdet Tokatlıoğlu
Güfte : Ali Tekintüre
Makam : Acem Kürdi
Form : Şarkı
Usul : Düyek-N.Sofyan

6 yorum:

  1. Nasıl farzedeyim görmedim seni?
    Ne iki gözüm kööör ne de perdeli!
    Tesadüf değildi o görmen beni,
    Bir yazan var bunu, hem de ezelî.


    Rûyayı şimdi de görür dururum,
    Kırk yıl geçtiyse de aynı be durum!
    Düşündükce seni bir hoş olurum,
    Bir yazan var bunu, hem de ezelî.

    Seni unutmak mı? Nasıl olacak?
    Şiir yazmasam da kalbim duracak,
    Vurdukca da adın... GÜM - GÜM vuracak!
    Bir yazan var bunu, hem de ezelî



    27.09.2008/21.15

    (*) N. Tokatlıoğlunun 'FARZET'
    adlı şarkısını dinledikten sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özüne ulaşıyor ama sitem de var neden kendini gizledim arkadaşında kendini özünü buluyor

      Sil
  2. Vevabiniz cok hos ve anlamli olmus yureginize saglik

    YanıtlaSil
  3. En bi sevdiklerimden..Farzet ki gözlerim bir oyun etti.iki gözüm👀seni görmedi Farzet...

    YanıtlaSil
  4. Böyle bir aşk nasıl unutulur ki 😔😔😔

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.