Setiremin düğmeleri bir sıra

Setiremin düğmeleri bir sıra 
Setiremin düğmeleri bir sıra
Setiremin (aman) düğmeleri bir sıra
Çektim atımı ben gidiyorum Mısır'a
Bakma yârim (aman) dün geceki kusura

Yandım (aman) Kadıköylüm pek yazık oldu şanına
Üç beş liraya bir gece alsam yanıma

Setiremin (aman) düğmeleri basmadır
Benim yârim kara kaşlı, kara gözlü yosmadır
Hem yosmadır (aman) hem de güzel hasbadır

Yandım (aman) Kadıköylüm pek yazık oldu şanına
Üç beş liraya bir gece alsam yanıma

Yöre: İstanbul
Form: Türkü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.