Sordum sarı çiçeğe

Sordum sarı çiçeğe 
Sordum sarı çiçeğe
Annen baban var mıdır
Çiçek eydür derviş baba
Annem babam topraktır.

Sordum sarı çiçeğe
Evlât kardeş varmıdır
Çiçek eydur derviş baba
Evlât kardeş yapraktır.

Sordum sarı çiçeğe
Niçin benzin sarıdır
Çiçek eydür derviş baba
Ölüm bize yakındır

Sordum sarı çiçeğe
Size ölüm varmıdır
Çiçek eydür derviş baba
Ölümsüz yer var mıdır

Sordum sarı çiçeğe
Niçin boynun eğridir
Çiçek eydür derviş baba
Özüm Hakk'a doğrudur

Sordum sarı çiçeğe
Sen kimin ümmetisin
Çiçek eydür derviş baba
Muhammed ümmetiyim.

Sordum sarı çiçeğe
Sen beni bilir misin
Çiçek eydür derviş baba
Sen Yûnus değil misin.

Beste: Tahir Karagöz
Şiir: Yunus Emre
Makam: Segah
Usûl: Düyek

1 yorum:

  1. Selamün aleyküm bu ilahinin hüzzam makamında notaları varmı acaba

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.