Saçlarıma ak düştü sana ad bulamadım

Saçlarıma ak düştü sana ad bulamadım
Saçlarıma ak düştü sana ad bulamadım
Saçlarıma ak düştü sana ad bulamadım
Gönüle uçmak düştü bir kanat bulamadım
Sevgim taştı çağladı, yüreğimi dağladı
Gönül coştu ağladı bir şevkat bulamadım

Daldım sevgi seline düştüm gönül eline
Bu sevginin diline bir lügat bulamadım
Dil döktüm bülbül gibi, soldum pembe gül gibi
Çağlayan gönül gibi bir feryat bulamadım

Beste: Sadettin Kaynak
Güfte: Ramazan Gökalp Arkın
Makam: Buselik
Usûl: Düyek
Form: Şarkı
İcra: Vedat Kaptan Yurdakul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.